Nemen ojdå!

Jag har ju helt glömt av er stackars läsare som suttit som på nålar för att få veta vad för mat Dockan har valt i veckan! Men nu kan ni sluta springa runt i panik där hemma ;)

Igår blev det inte riktigt som det va tänkt för jag orkade verkligen inte gå och handla. Hade så ont i min rygg att jag la mig på spikmattan när jag kom hem och där blev jag liggande. Slumrade till från och till tills Dockan blev trött på mig och ville ha kvällsmat! Haha...

Men Idag blev det i alla fall Tacogratäng. Tyvärr inget kort på den. Har ni någonsin tänkt på hur äckligt det ser ut med en Tacogratäng på bild? Usch! Men gott va det!

Nu sängen! Tjarå!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback