Wooopwooop?

Ja vad ska man säga, livet rullar på och jag med det? Gör inget alls förutom att gå till jobbet och hem igen nu förtiden! Känns mig lagom meningslös!

Har även kommit underfund med att det snart har gått ett år! ETT ÅR!! Kanske dags att verkligen släppa Han nu och gå vidare detta börjar ju bli pinsamt!
Fast det går bra för mig så länge jag slipper se Han har jag märkt. Det är dom där förbannade Ögonen! Jag måste helt enkelt undvika ögonkontakt! Smart va? Fast jag tror det kommer bli lättare sagt än gjort!

Men nu ska jag slänga Dockan i säng och ladda inför nya avsnitt av Greys! Hoppas bara att de va idag dom skulle komma så jag inte har kollat fel! För då blir jag sur! På mig själv!

Tjarå!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback