Meeeen!

Mitt liv kan tydligen inte flyta på någon gång, det ena fanskapet avlöser tydligen det andra!

Först har vi mina ovanliga cellförändringar. Nu har jag fått en operations tid. (?) Man skulle ju göra detta ingrepp med lokalbedövning?! Men nej nu ska jag sövas och jag får inte tillbringa första natten själv. Men hallå jag är singel? Jag får väl ragga här då, någon som vill ställa upp eller? ;) haha

Sen har vi mitt jobb. Chefen ringer idag för att kolla vad jag har för utbildning för jag är tydligen bara 50 dagar ifrån att bli lasad. Bra kan man ju tycka och om jag hinner fixa allt innan så är det de men annars är det €&@@€@@@€! Eftersom jag saknar två kurser på rätt utbildning för mitt jobb så kommer dom sluta boka mig på jobb när jag ska bli lasad om jag inte hinner fixa in mig i skolan igen på dom två sista kurserna. Måste alltså ha ett intyg på att jag håller på att slutföra min utbildning så kan jag bli lasad. Annars INGET jobb.

Och va ska jag då göra?

Ne nu tänker jag slänga mig i sängen och verkligen hoppas att alla mina telefonsamtal jag ska ringa imon kan lösa detta!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback