Lättnad(?)!

Idag vakna jag med världens huvudvärk! Vakna första gången vid 01 trodde huvudet skulle explodera! Övergick sakta men säkert till illamående så antar att det va migränen som spökade lite, men imon blir det jobbet igen :)

Dom ringde även från gyn idag, och där stoppa mitt hjärta. Hon sa nämligen när jag va där att hon bara ringer om det är något allvarligt annars skulle jag bara komma på min bokade tid! Men det va inte så farligt....
Jag har iallafall inga cancerceller va dom kunde se nu, Dock hade jag inte heller normala cellförändringar(?)..
Så den bokade skrapningen hos mödravården här i Kungälv blev av bokad då dom hellre ville skicka vidare detta till Sahlgrenska. Får se vad dom vill göra med mig där :)...

Men nu ska jag titta lite tv och sen ska jag hoppa i säng och hoppas på att jag har rätt om att huvudvärken är borta imon! Tjarå!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback