Halloj!

Ja nu va det ett par dagar sedan. Men inget har hänt typ! Vart och sökt in till skolan så jag har ett jobb framöver. Mår relativt bra efter operationen, har fortfarande ont men har ju bra kolleger som ser till att jag medicineras! ;).
Jobba till 17 idag och lyssna till dom andra som hade möte och prov! Trodde prov tider va över när man gick ur skolan men icke, de behövs även på vår arbetsplats!

Va i Ullared i lördag och fick köpt massa nya saker. Kanske fotar ett par lite senare. Sen va jag hemma hos B1&B2 på kväll, tjöta mest skit! Tog massa fula kort också! Haha de bjuder jag på! :) B1 vissa mig en app som heter mirrors där man även kan filma sig när man ser ut så där och så förvrängs rösten! Det är som en drog för mig, jag kan inte sluta! Filma, asgarva!

Tjarå!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback