Onsdag!

Ja idag va en seg dag. Men har i alla fall inte lika ont i min axel idag.
Däremot börjar verkligen få panik inför min flytt. Har en del kvar.
Och imon ska ja jobba hela dagen och sen träffa min kontaktkompis så då är jag inte hemma förens sent.
Och sen är det fredag. Sista dagen. Tror jag får ta ledigt och bara vara hemma och packa. Och städa ur lägenheten så gott det går. Ja, Nu är det inte långt kvar. Kommer kännas så skönt när det väl e gjort.
Men jag gjorde ju en tappa när jag sa till Min mor att jag kunde passa ungarna på kvällen så dom kunde dricka vin tillsammans med en kompis. Tänkte att det kan jag ju vara snäll att göra när dom e så snälla och hjälper till med flytten.
Ja men vart ska mina syskon sova då?. Flyttar ju faktiskt till en mindre lägenhet med mindre yta. Ja men jag får väl lägga dom i badkaret. Det kanske hade vart nått!. Hhaha :).

Men det löser sig nog. Men nu ska ja slappa i sovan en stud innan jag måste gå och lägga mig så jag orkar upp imon!.

Tjarå!.


The day I first met you
You told me you never fall in love
But now that I get you
I know fear is what it really was
Now here we are
So close, yet so far
Haven't I passed the test?
When will you realize
Baby im not like the rest?

-Demi Lovato-

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback