Uppenbarelse!

Det hände nått ikväll som fick mig att förstå att jag verkligen har kommit över ett kapitel i mitt liv.
Jag behöver inte längre mitt förflutna. Och jag har vart rädd för att släppa det helt och därför har jag krampaktigt hållt kvar det samtidigt som jag har kämpat för att gå vidare. Men ikväll hände det.
Jag insåg att det ligger bakom mig. Jag förlorar en viktig person som spelat stor roll i mitt liv och som jag alltid kommer vara evigt tacksam för stöd som jag inte ens den personen vet om att den har gett mig. Men ikväll e det över.
Och det är med lättnad & sorg jag lämnar det bakom mig.
Jag vet att du läser detta och jag vill att du ska veta att detta inte betyder att jag hatar dig.

Med dessa ord säger jag god natt och God dag till en lyckligare framtid.

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback