Ryggskott, Vattkoppor & Kravlöst förhållande.

Det blev inget FF för min del. Farmor hade ryggskott så Dockan fick stanna hemma med mig istället. Och nu vet jag även varför hon hade feber i veckan. Hon har ju självklart fått vattkoppor så nu blir det till att va hemma hela veckan och ett evigt tjatande om att inte kila. Men men..

Men jag har upptäckt en sak till som är fruktansvärt jobbigt med att vara ensamstånde. Nu när hon har vattkoppor så kan jag ju inte göra nått. Det är så att dockan fyller år på fredag och jag hade tänkt fixa tårtor. Men, jag kan ju inte gå in i affären för hon har vattkoppor så jag kan ju inte baka tårta. och jag kan ju inte gå in i ett bageri så jag kan inte beställa tårta. Men seriöst. Tack världen.

Så singlar där ute, Jag söker alltså en kille som kan passa Dockan så jag kan jobba kvällar & helger. Och som kan handla när Dockan e sjuk. Någon?. Ganska kravlöst förhållande med andra ord ;). Hhaha.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback