ooops?

Ja nu va det så igen att ja inte har skrivit på ett tag. Och anledningen till det är att jag inte har något vettigt/roligt att skriva om alls. :). Har mer eller mindre bara jobbat. Och nu har jag vart hemma med en febrig Docka. Men imon blir det jobb igen.

Jag va i alla fall ute med Christoffer för någon helg sedan.. Eller a Vi va inte ute men jag därimot. Tog tog mig 2½ timme att ta mig hem ifrån Göteborg. Och så har ju idioterna ändrat Grön express så att den inte stannar på terminalen där man kan sitta inne och vänta. Ne nu för man stå UTE i brunnsparken och vänta. Jag frös när jag kom hem kan jag säga. Och anledningen till varför jag fick vänta på bussen va ju för att spårvagnarna hade något elfel så efter ha stått och väntat på den i en 30 min så gav jag upp och ringde Taxi. Men fast jag hade betällt den i MITT namn så hämta idioten upp några andra?!. Så jag fick ju ringa till dom en gång till en 30 min senare och fråga vart fan taxi va. Fick ett oops förlåt. Jag försökte få dom till att köra mig gratis som komp för att jag fick stå och frys men det gick han inte med på. Men hitta ju som tur va några andra som också ville in mot centrum så det blev inte så dyrt.

Ja, det va väl det roligaste jag har varit med om det senaste :)

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback