Ont, så ont!

Ja vi kan ju börja med att konstatera att det händelsen igår inte va så allvarlig som vi först trodde. Jag kan ju säga att samtalet jag fick va ett meddelande att en av mina syskon legat medvetslös i över en timma. Så skräck va liksom det första man kom och tänka på. Men nu är hon hemma igen. Så just nu är allt bra!.

Idag kom Jojo och hjälpte mig att städa. Flyttstäda min spis, så nu skiner den som aldrig förr :).
Men jag har sovit konstigt så jag har så nedrans ont i min axel!. Kan liksom inte röra mig!. Och så ska jag flytta på lördag. Inte alls bra för tidplaneringen. Men nu börjar jag i alla fall få ordning på packandet. Skönt.

Men nu ska jag stråcka ut mig i sängen och försöka sova. Och hoppas på att det onda har försvunnit tills imon!.
Det hade vart snällt!..

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback