.......

Får nog fortsätta med updaten nu i alla fall. Måste få annat att tänka på.

Hade som sagt jätte roligt med Dockan på stranden.
Och idag så har jag och Dockan vart på 4-årskontroll gick jätte bra. Hon är ju bara för grym min Dotter!.
Sen åkte vi hem och packa. Och Anna kom hit på en kopp te och lite skit snack.
Va mycket jag har umgåtts med Anna denna helgen, va roligt :).

Men nu får jag väl återgå till att sitta och stirra på telefonen och hoppas på att dom ringer med mer information.
Maktlöshet är verkligen en känsla jag inte tycker om.
Och just nu, Verkligen inte ensamhet. Nu hade jag behövt en axel att gråta mot!.
Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback