Dag för dag!

Lördag;
Började som sagt med att Dockan åkte till farmor och jag packade lite.
Sen blev det middag och Anna&Magnus. Jätte trevligt.
Sen möte jag upp Malin&Micke och åkte raggabil hela natten lång inne i stan. Också det jätte roligt.
Mindre roligt att man va hemma klockan 06:00. Lite smått Ångest!..

Söndag;
Tanken med denna dagen va att jag skulle åka till stranden helt SJÄLV. Men eftersom jag va hemma så sen och sov bort hela förmiddagen åkte jag dit med Anna&Magnus runt 12. Satt där i solen och snacka skit. Blåste så mycket så det blev inte mycket solande. Men det va trevligt. Sen blev det lite fika hos Anders.
Sen åkte jag hem till Mamma igen och hämtade Dockan och åkte tillbaka till stranden.
Och jag måste säga att det va jätte roligt. Dockan va hur snäll som helt och hittade på sagor i sanden. Och vi "badade" lite.

Får forsätta updaten en annan dag. Kom något annat i mellan nu.
Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback