Vart ska man börja?

Det är lite underligt hur livet spelas ut ibland.
Fick en glad nyhet i tisdags att en av mina Morbröder hade fått en välskapt liten son. Hur kul som helst :)
Kom dock på att jag tror inte ens att jag har träffat hans flickvän, Hhaha. Så tajta va vi.

Men idag fick jag ett annat besked som inte va så lyckligt. Min Morfar gick bort inatt. Inte för att jag har vidrare bra relation med honom dom senaste åren men det är ju ändå min morfar. Och ska jag va helt ärlig trodde jag inte att det skulle ta så hårt som det gjorde.

Inom loppet av 3 dagar har mycket förändrats i vår släkt.

R.I.P Morfar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback