Suck!

Nu va det igång igen... E så att Dockan för några veckor sedan spydde helt utan andledning. Men sen sluta det och hon börja äta normalt igen. Och nej det va inte magsjuka då det inte kom sammanshängade alla gånger hon spydde. Men i alla fall. Trodde som sagt det va över till i morse klockan 5 när jag vaknar i ett ryck till den berömda hostningen som betyder att man ska ta och springa till toan med henne. Och mycket riktigt så spydde hon. Men nu ett par timmar senare och lite mer sömn så är hon sitt vanliga jag. Alltså inte magsjuka denna gången heller.
Så nu har jag i alla fall fått tummen ur och beställt tid hos Doktorn på onsdag så får vi se om vi inte kan lista ut va detta är förnågot. Jag är ju lite inne på GlutenIntolerands eller MjölkAllergi, tänkte jag skulle propsa på ett test som utesluter det första i alla fall. Om inte doktorn kommer med en annan diagnos som verkar vettig då.. Men om det är någon av dessa två så måste jag ju erkänna att jag inte alls blir lycklig. Fy sjutton för att lägga om kost och allt till min kräsna lilla skit unge!.



Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback