Ibland händer der saker som verkligen får ...

Ibland händer der saker som verkligen får mig att tro att världen kanske inte blir sämre för varje dag utan att det faktiskt finns människor som tänker på andra. Hade tydligen glömt mina nycklar i soprummet när jag va där vid 19 tiden idag. För ungefär 5 minuter sedan knackar någon på, min första tanke va ju självklart att nu har det hänt något hemskt. Men där stod en vänlig själ som hade hittat mina nycklar och sedan kollat upp mig för att leta reda på min adress. Tack! Och vilket tur att jag har en namnbricka så han hade något att gå på. Men nu blir det sängen igen. Sov gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback