blääääää

Jag har hört folk säga att männiksor inte får mer motgångar än vad dom klarar av och jag brukar själv använda detta uttryck för att orka med all skit. Men ibland känner jag faktiskt att livet är för jävla orättvist.

Inte nog med att min morfar gick bort för ett tag sedan och jag ska orka med begravningen imorgon så kommer jag troligtvis ligga bak i min ekonomi med alldeles för mycket pengar denna månaden så nu har jag magont för hyran också. Och som om det inte va nog så ska ju självklart den där jävla deklarationen komma med skit nyheter också. Ja men varsegod att betala in 1200. Tack!. Kanske inte är så mycket pengar för en vanlig dödlig men för mig just nu är det fan det. Sitter med en för hög hyra och för lite inkomst. Matematiken går liksom inte ihop.

Jag måste verkligen få bytt min lägenhet. Om dom bara kunde ta och rappa på lite! Måste flytta NU!.

Så om det råkar va någon vänlig miljonär som läser min blogg så kan ni ju se min som ett litet välgörenhets endamål och skänka min en eller två miljonen. ;).

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback