Bebis sjuk!?

För det mesta känner jag att jag inte vill ha fler barn. Utan att det räcker med den Dockan jag har. (Om man nu inte träffar en kille som absolut vill ha, Men skulle han inte det hade det inte gjort mig något).

Men igår träffa jag min Morbrors lille son Hemi. Och jösses va söt han e. Och så liten!.
Och idag visa Jojo bilder på Hennes Kusin Elinas bebis, Också så himla söt!.

Och när man ser alla dessa söta små bebisar så känner man allt att man vill ha en liten till. En sötnöt som kan somna på ens mage. Eller höra det första skrattet!. Nu saknar jag tiden då min trotsiga lilla Docka va bebis. Och när hon va bebis kunde jag inte vänta tills hon blev stor och kunde prata och springa runt.
Det är lätt att vara efterklok!


Dockan♥

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback