Orka med!.

Ja det va ju inte länge sedan Dockan hade vattkoppor & man behövde vara hemma i över en vecka. Nu är det dags igen fast denna gången med ögoninflammation.! Ja man tackar!.
Så nu kommer man väl sitta inne hela veckan igen. Roligt. Speciellet när det fortfarande är lite huller om buller hemma med hennes saker. Kul att behöva tjata om att hon måste plocka upp efter sig. Men får väl se det positivt. Nu har jag extra mycket tid att börja känna mig som hemma här.

Och gjorde jag en tabbe eller vad. Det är så att ibland får jag hem Linas Barnkasse och så även idag. Men det blir levererad till min gamla adress. Och så det så smart att man inte vet exakt tid så man bara kan åka dit och möta upp dom och ta med kassen hit. Utan man vet bara att dom kommer någon gång mellan 17-22. Man kan liksom inte riktigt sitta och vänta på en matkasse i 5 timmar. Känns lite saftigt. Men som tur e ska tjejen som flyttat in sms mig när det har kommit så åker jag och hämtar den då :).

Men nu ska jag försöka få i oss lite mat.
Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback