Midsommar helgen!

Ja jösses vilken helg.

Fredag; Börja med att gå upp klockan halv sju för att tvätta!?. Ja så e det när man inte längre har tvättmaskin i lägenheten!. Sen åkte jag och Dockan hem till mor&far för middag och lite annat roligt. Sen på kvällen åkte jag vidare hem till Martin på midsommarfest. Och jösses va roligt det va. Har fruktansvärt ont i ryggen & nacken av allt dansande?. ;) haha. Skor som e förstörda för att Jojo och jag skulle klappa fåren.. Och uttrycket Snacka inte skit heter nu mera Snacka inte Charles!. Hhaha.

Lördagen; Vakna seg som sjutton. Va väl mer död en levande större delen av dagen. Men sen ringde Malin och fråga om jag ville med till Lysekil och det tackar man ju inte nej till. Även det va roligt var dock inte lika på hugget. Hhaha.

Men nu tänkte jag dö lite. Så jag orkar gå upp till jobbet imon.
Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag!.

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback