Ibland har man liksom inget tålamod!!!!!!!!!!!!

Har det senaste jobbat med min Docka i hur man uppför sig.
För jag kan helt ärlig säga att jag inte har haft så jätte mycket regler det senaste och jag har inte heller vart så duktig på att följa upp mina tillrättavisningar. Vilket hon har förstått.
Men som sagt dom senaste veckorna har jag jobbat arslet av mig för att ändra på detta och jag HATAR det.
Sånt jävla tjöt hela tiden!. Gap, Skrik, Bitande, Kastande av saker, Hoppar runt, sparkar och slag. Jag håller helt seriöst på att bli galen!. Jag har då verkligen fått henne från mina synder.

Hämta henne vid kvart i fyra. Hon sluta inte gapa och skrika förens vid klockan vid 17. Och då menar jag non stop med ett skrik som skär i öronen kast av saker. hoppande och slag. Och så har hon börjat med att gapa Dumming också.

Sen va det lungt ett tag. Fram till läggdags då va det dagt igen. Från 19 till 20.30. Hon sluta nu medans jag sitter och skriver detta. Ärligt. Man blir ju för helvete helt jävla koko efter ett par timmar i bara skrik.

Och mina kompisar undrar om jag vill ha fler barn!. NEJ TACK!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback