En dag som denna!

Jobba sent på jobbet idag. Och oj va klockan går långsamt när alla andra har gått hem. Gick runt och städa och kolla så alla fönster va stängda. Fixa lite med jobb. Och ändå gick inte klockan fortare.
Försov mig även imorse då jag fan inte kunde sova igår!.
Men nu när man bor så nära så man slipper buss plus att jag lämna Dockan i huset mittemot så kom jag bara 25 minuter försent. Hade jag bott kvar i Björkås hade det lätt blivit en timme!
Så det va ju ändå bra jobbat av mig!.

Imon blir det tidigt på jobbet. Får hoppas att jag inte försover mig då!. Hhaha.
Slutar sent på Fredag också. Mindre roligt. Men va gör man inte för Jobbet man Älskar ;)..



Isak strand - Pick me up!
Detta är en av mina favoriter. Kan ju vara för jag fick den tillängad mig av en kille som verkligen kan sjunga!. och spela gitarr för den delen.


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback