Semester!

Ja, nu va det äntligen min tur!.

Kan informera om att det va första och sista gången jag drack dan innan en arbetsdag i torsdags. Va med Ema och några till på Hatten. Spendera kvällen mest i kö, Kö in, Kö till toa, Kö till baren.. Ja ni fattar!. Men det va allt roligt.. Mådde dock som förtjänat dan efter. Gick hem vid 03.30 tiden och klockan 07.00. Trött jag blir på mig själv ibland.

Just nu sitter jag hemma hos Mamma. Vart här och hjälpt dom i trädgården hela dan. Dockan e hos farmor.

Måste ju även meddela att två av dom bästa valde att Förlova sig 2012-07-18. Anna och Magnus är numera 1. Eller det har dom i och för sig vart sen dom blev ihop, haha. Men dom har i alla fall ringar på fingrarna nu! haha ..

Men nu ska jag ta mig en öl till och tycka synd om mig själv för min onda rygg & mitt onda knä!

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback