Falska vänner?. Bara ni vet!

Nu är detta riktat till alla mina vänner som uppenbarligen har något problem med mig!
Varför inte säga det till mig i så fall?.
Tror inte det finns en ända vän som inte har sagt till mig; Mikaela det är så skönt med dig för jag vet att om det är något som stör mig så kan jag alltid säga det till dig för jag vet att du inte skulle bli arg.

Men det är nog först nu jag har förstått att ni fan inte alls har menat detta. Som jag har trott.
Och inte så men tror ni seriöst att jag är någon jävla tanke läsare?.

Jag måste bara säga att jag blir riktigt besviken. Och alla ni som tar åt er av detta kanske ska tänka till lite.
Ni som har ett problem med mig kanske ska säga det till mig så kanske jag kan göra något åt det som är fel eller så kanske jag till och med har en förklarning till mina handligar!. Och då menar jag inte en bort förklarning. Utan har jag seriöst behandlar mina vänner felaktigt så skulle jag stå för det och jag skulle absolut inte komma med någon bortförklaring.

Men ni kanske återigen tänka på att jag inte kan läsa tankar och kanske inte alls vet om vad fan det är ni har problem med! .... !

Grymt besviken på alla er som tar åt er av detta!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback