Fiii Fan!

Ja som sagt inte ens jag är en perfekt förälder så nu hyra jag ut en skrikande, trotsig 3,5 åring.. Intresserad?

Ja fy FAAAAAN, säger jag!.. E såååå trött på skrik. Och trots. Och ja allt..!
Nog för att jag visste vad jag gav mig in på med tanke på att jag hade två bebis syskon när jag fick Dockan. Men jag ville ju fan inte ta hand om skiten själv. Och jag måste säga att jag BEUNDRAR alla er ensamstående som inte har någon i er närhet som hjälper er. Jag har ju tack och lov Dockans farmor som brukar ha henne varannan helg lör-sön.
Men nu märks det att hon inte har vart där på 3 veckor. Jag spyr.
Och så blev det ju inte bättre med tanke på att hon var magsjuk hela förra veckan så vi va ju inte utanför dörren på 5 dar.

Så nu har jag lust att bygga mig ett ljudisolerat liten rum där jag kan gå in när jag bara håller på att bli tokig. Så kan hon ju skrika bäst sjutton hon vill..!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback