Uråldring?

Sovmorgon!. Älskar lördagar när man inte har något inbokat för då får man sova så länge :)..
Idag ska vi e om vi inte kan åka på lite kalas för Lillasyster W som fyller år på tisdag. Men hon ska igentligen ha kalas nästa helg men då ska dockan åka till farmor så hon blev lite besviken för då får hon ju inte va med på kalaset. Så ska se om vi inte kan ha ett idag också. Och herre jösses va tiden går fort. Hon fyller ju 7?. eller?. Har så många syskon att jag inte vet hur gamla dom e. Hhaha. Bra där peeLa. Men jag vet ialla fall hur gamla jag e.

Det fick jag nämligen veta på jobbet igår. Hhaaha. Satt och prata med en ny kille på jobbet igår. Såg ju bra ut så jag va ju nyfiken på hur gammal han va. Och så får jag reda på att han e praktikant, och går i 2:an.! Seriöst. Och när han fick reda på hur gammal jag va blev kommentaren; Men va, Är du SÅ gammal?!. Ja men tack för den snorunge!. :).
Hhaha.

Men nu kaffe! Hare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback