Jag vill bli miljonär!

Alltså jag är så trött på pengar. Kolla så att det alltid räcker till och nog fan ska det alltid komma saker man inte räknat med.. Inte nog med att vissa av mina pengar är försenade så jag inte har några pengar kvar. Inte nog med att jag dessutom fick en jävla restskatt. Utan nu bestämde även min mobil sig för att lägga av. Ja men SERIÖST!.
Ladda den hela natten. På min rast idag vi 12 tiden så va batteriet urladdat. Ladda det på lunchen. När jag sluta hade det laddat ur igen. Ja hade ju för fan inte ens tittat på mobilen. Eller jo jag kolla klockan typ 5 gånger. Ska det seriöst ladda ut hela jävla batteriet för att man trycker på EN knapp!!! Så arg!

Så någon som har en mobil över?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback