Hoppsan!

Dockan fick sina stödhjul till cykeln idag så satte mig för att skruva på dom. Men tror ni inte att kedjan har hoppat då. Hhaha, Helt Ärligt. Vi har ju inte ens använt cykeln och ändå har den hoppat. Så det va ju bara att ta bort stödhjulen igen. Får kolla om jag har tid och ork till att skruva bort kedjeskydd och grejer imorgon. Inte för att jag ens vet hur man spänner en kedjan men hur svårt kan det va?! :/. Hhaha.

Och inte blev det egentid igår inte. Utan åkte hem till mamma en sväng och sen gick jag över till B1&B2. Åkte med dom hem till Christian och satt där till 4 i morse. Inte för att vi gjorde något vettigt allt. Men vi hade roligt :).

Men nu blir det soffhäng innan det är dags för sängen.!

Tjarå

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback