Fråga Olle!

Alltså. Hur kan man tända på att trampa på någon?. Eller på att höra ballonger spricka?.
Jag säger inte att det är fel. Alla får vara precis som dom vill. Men Jag förstår inte det upphetsande i det hela.
Fråga Olle dokumentären är på tven för er som inte titta på det. Så detta är alltså inget jag hittar på. Och just som jag skriver pratar dom att knulla i armhålan?. Ja det finns till och med porrfilmer på det. Jag trodde ändå man hade hört det mesta. Men ja detta hade jag totalt missat. Inte för att det gör mig något.

Men okej ballongerna, Kanske adrenalinet som börjar pumpa efter som man kanske bli rädd av själva smällen. Och okej jag kan väl förstå tramp grejen också, Handlar ju om dominans och sånt. Men ARMHÅLORNA?. Och dom ska ju helst va svettiga också?. Ja det räcker ju inte med att sätta på en armhåla utan nej Svettig ska den va med!.
Ja jag säger då det.



Men som sagt. Alla människor får vara precis hur dom vill. Och göra va sjutton dom vill bakom sängkammar dörren.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback