F''# %&&/(%&¤"%&

Ni vet den där cykeln Dockan skulle få i present men hon hitta tidigare?!.

JAG KOMMER SLÅ I SÖNDER DEN JÄVLEN!.

Jag e så sjukt arg. Skulle ju spänna kedjefan, Och det gick väl okej efter många svordomar & mycket våld. Men så skulle jag sätta på det nedrans skit kedjeskyddet igen och DET GÅR INTE!. Så jag slog sönder det.
Och jag hade nog slagit cykeln också om det inte hade vart för att jag hade fått mer ont än va cykeln hade fått.

Så nu måste jag skaffa nytt kedjeskydd innan hon kan cykla på skiten. Och det blir ju kul om jag måste byta fästet som sitter INNANFÖR den nedrans kedjan!.

Tänker aldrig mer handla på Sportson. Dom borde ju för häll vete i kvarnen fixa cyklarna innan dom säljer dom!.

ARG.se

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback