Orka med!

Skrev ju i förra inlägget om att jag har fel på mitt nätverk i telefonen. Ringde nämligen Tele2 för ca 2 veckor sedan och tänkte klaga på detta men då sa han att de är bara att vänta ut för dom håller på att fixa det. MEN så går jag ut på deras hemsida idag för och kolla om det stod något där om hur det går för dom. Och där står det ju att de inte alls ska vara några störningar på nätverket där jag bor!.. Orka. Så får ringa dom imon och kolla vad fan problemet är. Och om det är fel på min telefon kommer jag helt ärligt skrika. Va ju inte så länge sedan jag köpte den!.

Men nu tänker jag hoppa i säng.
Tjarå..


Eller föresten ska tacka mina flickor för en mysig Tacos kväll igår. Välbehövligt. :)

pusss

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cecilia Uhr

Hej PeeLa,



Det stämmer att vi haft en driftstörning under förra veckan som påverkat mobil datatrafik. Vi beklagar eventuella besvär detta medfört. Felet ska nu vara åtgärdat, om du fortfarande har problem ber vi dig ringa oss på 0772-25 25 25 för en felsökning. Om du fortfarande har problem efter att ha följt supportens instruktioner eller om du har några andra frågor får du gärna mejla mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback