Batman el. Kattis ..

Som ni märker på det förra inlägget så är mitt nätverk tillbaka i telefonen :). Det inlägget va alltså skickat för ett tag sedan men kom först nu när nätverket starta igen.

Idag har jag i alla fall haft både Jojo och Anna på besök fast på olika tidpunkter. Min kära lillebror M kom även hit en stund.. Har vart hemma både idag och igår & kommer även va hemma imon med en docka som har feber. Inte alls kul. Man börjar ju klättra på väggarna eftersom man inte kan göra nått.

Men vi har i alla fall fått Dockans Katt :). Den skulle ju heta Batman men eftersom dockan springer runt och ropar Kattis hela tiden har jag nu döpt om henne :). Hon kom i lördags så nu har hon börjat vänja sig vid oss och kommer krypande när hon är trött för att gosa ner dig i knät på en :) Så söt är hon .


Mys!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback