Super Duper lördag!

Ber om ursäkt för det extremt dåliga updaten men har ju inte gjort annat den senaste tiden än planerat Jojo överrasknings dag som va nu i Lördag.

Men blev en riktigt lyckad dag/natt i alla fall, Helt klart värd allt hårslitande och mina många stunder av mordtankar om folk!. Hhaha, Mindre roligt idag när jag räkna ut hur mycket jag brände på Krogen!.
Roligast av allt är att jag va helt säker på att jag inte betala så mycket ändå, Men mitt konto sa något annat! :) Hhaha, Men även detta va helt värt med tanke på hur roligt vi hade.

Så tack alla som stod ut med kontroll peeLa och ett JÄTTE STORT tack till Christian som låt oss ta över hans hem för en kväll ! :)

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback