Barnvakt ..

Japp sitter just nu och är barnvakt åt dom två små syskonen. Dom har kanske vart här en kvart och har redan fått 15 frispel på dom.. Ja men detta kommer nog gå bra :S . Hhaha.
Det är en sak att sitta barnvakt hemma hos mamma för dom har ett hus och då blir det inte så att man går på varandra hela tiden, Men i min lilla lägenhet så blir det så mycket ljud så fort dom lekar att man blir galen. Och så kan ju ingen av dom låta Kattis va i fred heller, Stackarn.!..

Aja, får väl ta tag i att baka bröd för det tyckte ju jag lät som en så jävla bra ide igår när jag stod i affären och inte kunde bestämma vilket bröd jag skulle köpa. Ne men jag bakar mitt eget.. Pucko!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback