Maskerad!

I lördags va det dags för B1&B2´s Maskerad fest. Riktigt roligt!
Höll på att kissa ner mig när Jigsaw kom in cyklandes i köket där jag satt.. Usch va sjukt de va.
För er som inte vet är det dockan ifrån Saw filmerna. Han e läskig han!. Och så är det typ världens bästa filmer!.
Jag glömde ju självklart kameran hemma så fick tyvärr inga bilder med de överlever ni. :)

Fast helgen va faktiskt inte perfekt alls. Uppe på festan så fick jag även reda på att jag är typ världens största idiot, eller så kanske det är tvärt om att någon annan är det, Vet inte riktigt än. Men man tror att man kanske tycker nog eller tänker nått och så visar det sig att de inte alls är så. Och då blir man faktiskt lite lätt besviken. Men allt jag kan säga är att Han inte vet vad han går miste om, För jag är ju trots allt ganska Awesome!. ;).

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback