.. .. ..

Sicken helg det blev.
Gick ju som sagt ut i Lördags med. Jörlanda puben med Anna. Men det va så fruktansvärt tråkigt där så vi åkte vidare till Baden :) .. Där Martin skulle lära mig att bugga. Men seriöst. Jag är ju alldeles för rädd för att släppa kontrollen och låta någon annan bestämma vart jag ska snurra eller sånt. Men jag lyckades allt med några snurrar i alla fall :) Hhaha.

Sen va ju även Pete här. Tycker ju Han är fruktansvärt rolig.
Det är en väl till Christian och Mikael och jag kan ju tilläga att han pratar Engelska. Och som han själv säger till mig så pratar jag perfekt engelska när det bara är han och jag med så får det är någon annan i närheten så börjar språket hacka. Men rolig är han i alla fall :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback