Usch 2!

Okej. Jag har Två tillfällen då jag verkligen saknar en andra hälf. Nummer ett som jag redan har berättat om i förra inlägget. Och nu kom jag på nummer två. När jag hittar en STOR ÄCKLIG SPINDEL. fy fan säger jag bara.
Hitta just en på min ytterdörr. Öppna dörren ihop om att den skulle gå ut men då ramlar idioten ner på golvet. Och jag blir stående blixt stilla av rädsla. Kan verkligen inte röra mig. Då börjar han krypa ut. Men så försvann ha bara. jag stänger dörren i hopp om att jag kanske klämmer ihjäl det aset. Men så kom jag på att min dörr inte är helt tätt. Utan den är en liten springa längst ner. ATTANS. Nu kanske han kommer tillbaka in. Så nu kommer jag spendera min kväll med att stirra på ytterdörren och hoppas att han håller sig borta. Men vad jag ska göra om han kommer tillbaka har jag ingen aning om. För jag vågar ju inte ha ihjäl han själv.. Någon som vill komma och rädda mig? Snälla? Någon?..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback