Update & Spöktårta

Förlåt för det dåliga updaten men har inte riktigt orkat.
Helgen spendera jag hemma hos mamma, då pappa va utomlands med sin far&bror.
Titta på ESC i lördags & gissa om jag blev sur. Hade för fan 9 favoriter och ingen av dom vinner? va hände där!
Men de va ju kul att Sverige kom 3 i alla fall.

Början har veckan har jag spenderat på jobbet. Och fick även in ett mötte där jag förhoppningsvis har fått min efterlängtade kontaktkompis. Vi får se hur vi trivs ihop..

Idag så är det inget jobb och så blir det städa som en tokig hemma. Har kalas för Dockan imon som fyller 3. Och imon har jag inte tid att städa för då är det tårtbak som står på schemat. Spöktårta har hon beställt.
Jojo kanske kommer och hjälper mig på ett hörn också. Jag är glad bara hon är här så jag har någon att prata med om inte annat :) ..

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback