Student Tider.

Jag har börjat ta tag i min systers student planering nu. Känns som att de kan vara på tiden med tanke på att hon springer ut den 10/6. Måste fixa plats att vara på. Se till att alla som ska vara bjudna är det och att dom Osar tillbaka. Sen måste ju skylten fixas. Ja de är lite att tänka på men peeLa fixar allt.
Sen måste jag ju själv fixa en student present med. Och jag har verkligen ingen aning om vad. Men jag ska nog hitta på nått kul :). Mohahhaa.

Men det känns verkligen helt overkligt att hon ska ta studenten. Känns som att jag börjar bli väldigt gammal. Kommer fortfarande ihåg att hon bara va en irriterande liten snorunge som bara va i vägen när man ville umgås med sina vänner. Och nu är hon stor. Tiden går fort. .

Lite avis e jag på henne. Jag kommer ihåg min glädje när jag tog studenten. Hade gärna upplevt det igen.

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jojo

Hon är fortfarande en snorunge, fast en stor snorunge ;)

Postat av: peeLa

Har du i och för sig ganska rätt i ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback