Seriöst, Va händer?

Jag blir totalt jävla galen. Dockan är fortfarande vaken och ärlig skriker konstant. De är fan konstigt att ingen av mina grannar har larmat polisen. Måste ju låta som om jag försöker ha ihjäl henne. Men allt hon gör är att ligga i sin säng och skrika. Kommer jag in och försöker prata med henne så skriker hon ännu mer. Hur fan gör man då?..
Har alltid kunnat prata med henne för att få henne att sluta skrika eller så ger hon sig efter hon har fått ur sig sin ilska. Men inte idag.. Nu bara fortsätter hon. Och då blir jag lite mållös. För hur sjutton får man ett barn att sluta skrika när man inte ens kan prata med det?.. Om någon har ett svar på det så får ni gärna berätta det för mig för jag kan då fan inte komma på nått! ..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback