Lol

Jag bara älskar Anonyma kommentarer! Garvar alltid när de kommer en stackars liten sate som inte vågar stå för nått. Fick en fin kommentar till inlägget Vem va han?. Där se stod. "Någon du legat runt med". Hhahaha.
Jag bryr mig inte nämnvärt över va folk tycker och tänker om mig. . Men de jag verkligen inte förstår e varför man ens kommenterar om man inte kan stå för vad man tycker?.
Personen som skrev kommentaren känner sig säkert jätte fräck som skrev den hysteriskt roliga kommentaren. Men i mina ögon är det bara en liten lort under min sko. Kom igen när du vågar stå för det du säger och inte gömma dig bakom att vara Anonym!

Dagisvarning på dig!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback