Grattis Systerryster!

Ska börja med att säga att idag fyller min stora syster 27 år. Grattis!..
Kul födelsedag hon har, Ligger på sjukhus.. Måste va väldigt spännande..

Och för övrigt kan jag säga att jag är sjukt jävla trött på att vara hemma med min älskade Docka. Jag är väldigt villig med att erkänna att hon verkligen går mig på nerverna när man har spenderat hela 4 dagar oavbrutet med henne. Fattar inte folk som säger att dom tycker det är mysigt. Seriöst ni måste ljuga.
Min Docka gör fan inte annat än gnäller. Och saken blir ju inte bättre av att man inte kan gå ut eftersom hon är sjuk.
Ne Tacka vet jag dagis och jobb på veckorna. Så man kan få en rolig helg ihop i stället för bara massa bråk och små gnabb hela tiden.

Ja nu har jag vl pratat av mig för idag.

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback