Fredag!

Ja idag vakna jag och Dockan klockan 10.30????.. Eller de är ju inte så konstigt med tanke på att hon va vaken halva natten.. Men känns konstigt att gå upp så sent. Som man har förlorat halva dagen...

Idag kanske jag ska åka hem till Foffer och kolla in hans nya lägenhet i Gbg. Beror på om min syster kan passa Dockan. Vilket hon inte visste än.. Hon ska på någon student middag och visste inte vilken tid hon skulle gå där ifrån. Så vi får väl se.. Men imon ska jag i alla fall hem till han. Dockan åker ju till farmor.
Buttran följer troligtvis med. Beror väl på hur mycket hon dricker idag när dom ska ut med jobbet och fira henne & några andra på jobbet. Jag kunde dock inte följa med med tanke på att jag inte visste om Dockan fortfarande skulle vara sjuk eller inte. Men dom får väl försöka ha så kul utan mig ;).

Men nu ska jag städa lite och försöka få tag i B1.

(B1 som leker doktor med Dockan). Haha


Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback