Ekonomiskt oberoende? Ja Tack!

När ska jag träffa min miljonär?..

Denna månaden e verkligen inte rolig. Speciellt inte när man har en chef som inte skickar in papper i tid, vilket resulterar sig i att jag inte får lönen i tid. Sen blir det ju inte bättre av att försäkringskassan är som dom är. Så inte heller dom pengarna får jag i tid. Hur fan ska jag kunna betala mina räkningar är min fråga?

Och sen kommer jag garanterat ligga minus denna månaden. Underbart!.
Jag verkligen ÄLSKAR mitt liv idag!.
Tur jag har min Docka så jag har någon som helst lycka här i livet.
Ja som ni märke är jag bitter!!!!!!!


Men jag har världens bästa vän också! Det gör livet lite bättre det också!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback