Dagen som varit...

Idag har jag vart på Ikea och kollat ut en ny säng till Dockan min. Synd bara att jag inte kunde ta med mig den hem. Någon som har en stor bil och vill hämta den åt mig? :) Hhaha..
Men fick i alla fall köpt nytt täcke & kuddar till den nya sängen. Måste ju ha stort nu när man får en stor säng, Jätte viktigt förstår ni!. Och så fick jag även budat hem en jätte fin vägg dekor på tradera igår. Ett stort träd. HHha, ja de kanske inte låter så fint med den kommer blir bra. :). Men tråkigt va att den jag ville haft till toa dörren gick till någon annan eftersom jag inte höll koll på den. Korkade jag!.. Så kan det gå..


Imon blir det jobb med underbara Svalor. Tisdag också. Men på tisdag kväll blir det även trollfest med Dockans dagmammor. Denna gången ska jag inte glömma kameran!.

Men nu blir det sängen!.

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback