Kom och tänka på ...

Satt och kolla igenom lite kort på min mors dator nu. Och jösses va min syskon har vuxit! På nått sätt märker man inte det när man träffar dom så ofta. Men när man får se kort från när dom va små så slår det en liksom.
Tänkte vissa er så ni fattar va ja pratar om :).


Sara Katrina Persson, Aka Siss!



Elvis Mikael Persson, Aka Lillebror M!




Carl William Braun, Aka Lillebror W!



Inger Wilma Braun, Aka Lillasyster W!




Hitta inget "bebis" kort på Mikael så de fick bli ett där han va lite större :).
Och jag har ju en Syster till men har inga kort på henne på datorn. Plus hade hon fått reda på att jag lagt upp kort på henne från när hon va liten och sen ett Nu kort, Så hade hon förmodligen slagit mig sönder och samman :P! Haha!

♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jojo

Heter Mikael Elvis i andranamn? Haha va häftigt!!

Postat av: peeLa

Ne han heter inte det i andra namn utan i första namn. Men han har det inte som tilltalsnamn bara ;P haha !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback