Måndag ....

Dagen började bra med ett möte med Andre om att bli kontakt person. Nu ska hon bara försöka matcha ihop mig med någon :). Sen åkte Jojo & Ja hem igen för en kopp kaffe innan vi åkte ner till ytterby för att hälsa på hennes mormor&morfar :). Helt underbara människor!..
Sen tog vi en tripp till Ikea & hemtex och lite andra smått och gott affärer..
Sen blev det en räksmörgås på ett fik för att återupplea gamla minnen.
Men sen fick jag ett telefon samtal från Dockans dagmamma om att hon har blivit magsjuk!.
Så de va ju bara att åka och hämta henne och ta sig hem.
Så jag har spenderat min efter middag på toaletten med henne. Hur mysigt som helst! NOT!.

Men nu sover hon i alla fall. Får se hur länge hon gör det bara!.


Men nu blir det tv!
Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback