Inget jobb idag.

Idag har inte mycket intressant hänt i mitt liv förutom att jag har insett att jag har blivit en Stalker!
Haha, Kollar seriört in bandets (från i lördags) blogg minst en gång om dagen.
Men ärligt vad förväntar jag mig? Att han typ ska skriva; Träffa världens snyggaste tjej på baden, Tror jag ska skriva en låt om henne?. ...
Ja men herre jösses peeLa, RYCK UPP DIG FÖR FAN! ..
Fast tänk om det hade hänt. De hade ju vart jäääävligt coolt ;P!

Om en stund är Malin här på en kopp kaffe. .
Får väl berätta allt för henne så hon får sig ett gott skratt! Haha!.


BTW, Så här cool va ja i Lördags. Ja mena hur kan man inte skriva en låt om mig? ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback