Högskoleprovet!

Nu har jag i alla fall bestämt mig för att göra Högskoleprovet för att öka mina chanser på att komma in på det jag vill. Försöker även få med Jojo på det hela så man har någon att plugga med. Kanske ska tvinga med Ema på det hela också? ;) ...

Prata lite med Anna igår om att kanske börja plugga. Hon läser ju nu till Förskolelärare på LNU. 3,5 år. Distans.
Mja det låter ju bra. Fast dom har inte det på Distans nu till Hösten så får vänta till nästa höst igen i så fall.
Men de kanske är lika bra så man har tid på sig med högskoleprovet. Plus att Dockan är ju lite äldre då och de är ju bra när man ska få tid till att plugga. Plus att jag kanske har jobbat ett tag inom förskola så jag kan räkna in det. Annars får jag ju plugga 4 år. Lite segt.

Vet bara inte om jag orkar kämpa så många år. Kommer ju bli galen.
Typ så här :D


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback