You got to love it!

Återigen har jag haft en sån där smart anonym person som gillar att kommentera. Förra inlägget fick nämligen denna kommentar;

Förstör inte ett till liv bara!!!! Räcker med det du gjorde mot ditt x.

Och då undrar jag, Vad gjorde jag mot han?
Jag kan liksom inte påminna mig om något som jag har gjort mot honom som kan ha förstört hans liv. Och vad jag vet om han idag så har han det väl rätt bra?. Ny lägenhet, En fin hund, Många vänner & ett jobb. Låter inte som att hans liv e förstört? Men du sitter ju uppenbarligen på någon fakta som jag inte gör. Men du får gärna dela med dig av den om du vill. Jag skulle gärna vilja veta vad jag har gjort som har förstört hans liv!.

För om jag ska säga vad jag tycker. Så om han på något sätt i dags läget mår dåligt, Så skulle ju jag tippa på att de är en ganska så vanlig bieffekt av att man ÖVERGER SIN DOTTER. Men vad vet jag? Bara en vild gissning!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback