Söndag!

Men kul att de regna när jag skulle cykla med Bror till fotbolls skolan!. Och cykel sadeln jag satt på va trasig så skumgummit va ju fullt av vatten. Så när jag skulle gå in på statiol såg det ju ut som om jag hade kissat ner mig!. Aja hon fick väl ett gott skratt i alla fall :)

B1 titta förbi här en snabbis igår kväll :) Trevlig. Hon berättade också att hon skulle följa med B2 till Stockholm och plantera ett träd(?) idag. Haha, Hur kul som helst!.

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: B1

Näe det blev inget Sthlm för oss ! Han skulle åka på onsdag istället. Men han köpte en palm idag? Vad är det med bananer och träd?

Postat av: peeLa

Haha, en palm? Han e la för skön den!.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback